Kärleken<3

När du har hittat den rätta, Den du vill leva resten av ditt liv med, ta vara på det.
En dag är personen borta och finns inte mer, Vad gör du då? Lever vidare eller går samma väg?
Ta vara på ditt liv medans det inte är förstört och bortsuddat.
Vi lever trottsallt bara en gång.


Många lever i hoppet om att gud ska hjälpa oss.
Jag är inte en av dom.
Jag förbereder mig på helvetet från första början, annars är chansen att man blir besviken stor.
För när du en dag står där vid helvetets port, vad gör du då? När du kommit så långt kan inte någon gud hjälpa dig. Lita inte på att gud ska göra din död rik och ärofylld, lita inte på att du får ett underbart liv för att du tror på honom.
Lita inte på att han finns. Det kan göra dig besviken.


Jävlar jag borde bli poet asså!:D
NOT, jag flummar ju bara om massa skit XD Visserligen är det sant men ändååå!

PUSS:*


kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0