Stolt!<3

Nu har ni fått lite uppdateringar  om musik och annat! Stolt!
vet inte om jag ska till skolan imorgon heller... Känner mejj fortfarande hängig och orkar inte göra nåt... Får se hur jag mår t mörran!
Veckan börjar bli fullsat:
Imorgon Tisdag; Kanske ska och hälsa på hos mormor en sväng. Om inte febern tar över!
OnsdaG: Antagligen vara med Yasse för jag slutar tidigare.
Torsdag: Ska t Överby med Manda och shoppa kläder till Club turbin. Ingenting att ha på mejj nämligen
Fredag: Club turbiiiiiiiiiiiiiin! Party!<3
Lördag: Kalas för mamma som fyllde 39 i Lördags, Grattis mamma!<3
Söndag: Bara ta det lugnt och ladda upp inför en ny vecka!<3
Gött att inte behöva sitta still och ha tråkigt...
Ikväll ska jag se på FAVORITSERIEN för tillfället..
Älskaar den! Så det bli myys till den! <3
Fan vad kallt det äär här! Önskar en viss person kunde vara här, Du vet vem du är!<3
Ajjaah får la återgå till älskade TVn eller sängen, Det är där jag håller till för dagen och är det något ni vill så vet ni att jag ALLTID finns på mobilen,
Puss:*<3

kommentarer.
Postat av: Robban

Fin du är!! <3

2010-11-29 @ 22:33:01

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0