Tiid!<3

Nu har jag äntligen tid att blogga!
När jag kom till pappa förut gick jag till mötes med meterhög disk! Såååå jag kände mejj duktigt så jag började motvilligt diska! Redig tös!:D
Seeen kom ju pappa hem och vi åkte till farmor.. Ohjises! Hon mådde INTE det minsta bra... Hon var så himla trött och antagligen har hon haft ont under dagen så hon har fått extra morfin mot smärtan. Får jag själv någon gång cancer skjuter jag mejj själv, Det där hon går igenom vill inte jag vara med om! Och särskilt inte när man vet att man kommer dö i det... Farmor, när tiden är ute vilket tyvär ser ut att bli väldigt väldigt snart önskar jag dig en underbar fortsättning, Hoppas vi nån gång ses på en finare plats!
(Tyvär är inte jag troende på något så vet inte riktigt om jag tror på det där med ett annat liv meen men... Hoppas iaf du får det bättre än det du har nu! Det blir väll knappast sämre?) I vilket fall Älskar jag dig alltid lika mycket!<3

Efter farmor åkte vi och handlade lite käk!
Sen hem och kolla på film och käka! Sen har jag inte gjort mer än att fortsatt kolla på film!
Snackat i telefon med Yasse och Wille också men det är ju inte så interessant!:P

Imorgon ska jag träffa sötaste Manda Keyzi, vi kör väll nolife i stan som vanligt antar jag :O Meen ååh vad jag saknar den ungen!:O Nästan en vecka sen jag träffa henne sist!

Vid halv fem dissar jag henne tyvär.. men då ska jag ju dansa sååå det tål hon!:*

Seen efter dansen ska jag gå upp till min farfar med pappa och käka där verkar det som... Kanske kolla en film då också?



Min Header!

Nu ska jag sova för har inget bättre att göra ändå!

Bloggar imorgon innan jag åker till stan, PussPuss:*<3


kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0