Tjooh älsklingar!

jag är på sånt jävla fantastiskt humör så det finns inte!!

Har sprungit runt i lägenheten heeeela morgonen och sjungit

JAG ÄLSKAR DEN LÅTEN! Så myckeet minnen och ÅH, Musikvideon är grym, Jag ryser ju när jag ser den! TUFFINGAR DÄR"!
(Alla borde ha hört den?)

Men jag är i vilket fall klar nu! Duschat och sminkat mig och allt! Dock är tyvär min mascara nästan slut så är inte så fin runt ögonen... Sommom jag är det annars men nu ser det värre ut än vanligt?

Ajjah kommer kanske bild på senare ikväll på min fina outfit!

Ändrade planer, Efter dansen åker jag hem och duschar och sånt, Åker till farfar imorgon istället!

Jag och Manda drar te stan snart och senare runt tre kommer Yasse och joinar oss också! NAJJS MED BAJJS PÅ DET :D

Men men nuuuuuuu ska jag damsuga i lägenheten, ''Lovade pappa'' :P

PUSSPUSS:*

BTW: Blir ju dålig uppdatering idag eftersom jag är i stan och sen dan soch shiit, Eller aah dålig uppdatering över huvudtaget när jag är hos pappa men det är ni ju vana viid!

Ha en bra dag!<3


kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0