Wtf, Livet går vidare!

Var jju på farmors begravning i torsdags och sen dess har jag varit helt dööd! Fick magsjuka strax efter begravningen så var den dagen åt helvete... Slutade spy på kvällen men man ska ju inte gå till skolan dagen efter så det gjorde jag inte! Åkte till min  kusin på fredag kväll då mådde jag bra, Men på lördagen började hon känna sig sjuk, Hosta och så... och självklart på söndag när jag kom hem fick jag feber så nu sitter jag här, Febrig och en jävla huvudvärk... Men måste försöka ta mejj till tandläkaren och så imorgon vilket är väldigt behövligt... Ont i käften!

Men men nu är det dags att sluta skriva om masa jävla skit och om hur jävla dåligt jag mår och min jävla ångest... Tänkte börja blogga som vanligt igen.. Om tiden räcker till? Mycket i skolan men ska försöka hinna med åtminstone ETT inlägg varje daaag!

Jag är MKE besviken på det bandet som ska till metaltown ! System of a down... Jävla skitband om jag får säga mitt! Här är iaf en av deras låtar.. Ni kanske gillar dom?



Nää om Volbeat, Rise against och hardcore superstar kommer så bli jag så jääävla glad så det finns inte! Resten skiter jag i! :*

Pååå Fredaaa äre Club turbin! ÄLSKAA! Ska dit med Mandaaa och kanske några till?, Fett med najjs bajjs iaf!
VIlka ser jag där?

Jajaah jag ska inte tråka ut er mer!  Ska gå och göra min typ tredje kopp varma choklad XP

PuuuussN


kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0