<3

Shiiiet fått skolkatalogen idag! Självklart var man ju med på framsidan av hela fkn katalogen och ser ut som helveteee!
Shiit jag missar typ halva världshistorien av att vara sjuk EN jävla dag! Illa det!
Saknar Amanda och Yasse.... Har inte varit med Yasse efter skolan på typ två veckor snart! DET är hemskt!
Men idag har jag sett TVÅ filmer Kopps och How to loose a guy in ten days! Bra filmer båda två :D
Ska duscha snart... väntar bara på att Felicia ska bli klar först. Seeen ska jag KANSKE ut och planera lite inför Halloween med min Greek och Emil... Jag behöver frisk luft känner jag! Mår ju bra bara liiite ont i huvudet!<3
Men men inget mer roligt att skriva nuuu!
Pusshejj!:*<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0