Ciiao!

Nu är man hemma, eller jag har faktiskt varit det en stund men har käkat också!
Hhaha var i stan i ca 20 minuter efter skolan med Yasse och Denice :D Fett kul man kan ha i 20 minuter asså, inte tyst en minut! Hähäh ;D<3
Sen dissade jag och Yasse Denice, snälla som vi är ;D För hon skulle följa med mejj till veterinären med lars-Olof :D
Han hade typ massa bakterier i öronen+Öronsvamp... Så han får nu medecin mot det :P
Vet inte vad som händer ikväll, Blir nog bara chill skulle jag tro, Emil har ringt och messat mejj så vet inte om han verkar ha lust att hitta på nåt, det lät nästan så!:P
Assåååå man blir så seg på kvällen för jag menar det blir mörkt klockan halv sju SENAST!
Meeen ikväll blire Kungarna av Tylösand om Mamma och Peter kan släppa TVn! Fööör min box i mitt rum har gått sönder så kan inte se det härinne ju! Peter hade hört på radion att det var PORRFILM! Jag baah ahvisst, bara för att det innehäller två/tre sexscener  är det ju inte porrfilm? och dom vara i typ några sekunder bah så vafan!?
Radion vill överdriva allt så föräldrar förbjuder sin barn att kolla det?
Min mamma bryr sejj typ inte om vad jag tittar på sålänge hon inte tvingas kolla på det med :D Hon är glad bara hon slipper se dom blodiga skräckfilmerna jag kollar på :D<3
Kännde mejj tvungen att lägga upp en bild:*
Puuusshejj:*<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0