Färdigt!

Nu har jag städat klart... Detta är det vackra resultatet!:*<3





Hahah alla imponerade nu eller? Jossan har städat och gjort fel och när hon ändå höll på PIMPADE hon sin Tvättkorg med Whiteboard pennor...

Vet inte riktigt vad problemet med att lägga upp bilden på den fina saken men det går verkligen inte! Får försöka senare:)

Meeen nu ska jag sitta och kolla på datan, tänkte kolla på den nya 30 Days of night:Dark days... Men fastnade vid TVn och hade städat sen jag kom hem typ också såååå jag hann inte, se om jag kan ser den ändå Hähäh vet inte tror inte det:*

Nu ska jag iaf kolla runt på bloggar och kanske läsa lite? Funderar på att börja läsa Anne Franks dagbok, Den verkar spännande faktiskt :D Hähäh eller så börjar jag läsa någon annan random bok :D<3
Kanske ska låna nån på Bibblan imorn...

Ska nämnligen till Bibblan en snabbis imorgon med Becca (Lillen) och sen tar vi halv fem bussen hem och hittar på något skojj... Ska kanske ut med Larsson och Springa på kvällen för behöver VERKLIGEN träna var ju jättelängesen nu ju!

Pratade med Farmor i telefonen förut också, Hon mår sååååå mycket bättre och det glädjer mejj till tusen! jag SKA åka till henne i helgen för saknar henne som jag vet inte vad! Först nu mot slutet man börjar tänka efter hur mycket jag faktiskt älskar henne! <3

Lägger upp lite bilder på mitt fins lockiga hår som det var imorse Hahah:*

Love<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0