Förlåt för bad uppdatering!

Förlåt för riktigt jävla baad uppdatering! Men sen i Lördags morse, halv tio på morgonen har det varit fullt upp för farmor blev RIKTIGT jävla dålig såå var hos henne i säkert 8 timmar igår? Hon behövde aldrig åka in igår för hon hade inte tagit sina tabletter och hemtjänsten trodde det var därför men nää Imorse var hon lika jävla dålig igen så då fick ambulansen komma och hämta henne så körde dom henne till Uddevalla så nu ligger hon där på utredning om varför hon helt plötsligt blev så jävla dålig igen, Ingenting kan någon gång gå bra, Oktober 2010 är den värsta månaden jag NÅGONSIN varit med om, Bara skit hela tiden! Fan vad självisk jag är, Det är inte mejj det är synd om utan det är farmor!
I vilket fall är detta en låt jag och pappa nördat hela helgen, Det är en skitgammal låt men så himla braa!
Jag har lovat pappa att spela den på hans begravning när han är borta, Det har han sagt i många år men nu är första gången jag verkligen tar det på allvar, och Jag tänker inte göra dejj besviken pappa! :D<3
Efter vi hade varit i Uddevalla med farmor förut åkte vi hem och sedan kom min kusin Jessika och kusinbarnet Hugo och tog en fika, Hahah Hugo var smått galen (Han är fyra år SNART) Men på toppenhumör, Och stark i orden, första ordet han sa när han kom innanför dörren var att han skulle mörda sin jacka :P Det går i släkten:*
Nää fan mitt enda hopp är att jag ska vakna imorgon och vara lättad över att hela den månaden bara var en mardröm!
Nu ska jag kolla en film och ta det lugnt, se om jag bloggar mer idag för är väldigt trött efter denna skithelgen!
Pusspuss:*<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0