FREDAAAAG!:*<3

GÖÖÖÖÖÖÖTTT ÄNTLIGEN FREEEEDAAAAAAAAAG!:D<3

Ska damsuga mitt rum bara sen är jag fri och börjar helgen på riktigt! Morsan köper choklad och cola såklart! Vad behövs mer lixom? Att veta att man ska till GBG imorgon med bästa Amanda imorgon gör det bara bättre! Ska bli såååååååå himla mysigt!:)<3

Så blir uppdatering imorgon då meen bloggar när jag kommer hem, Lägger in bilder på vad jag köpt då också för känner jag mejj själv rätt så kommer jag handla asså!<3

Hahah fått smink från FRIDA tidningen, det ingick tydligen i premerationen hhahah jag hade överlevt utan Hahah ;*<3

Hahah jag funderar på att INTE blogga om vissa saker för när jag ska berätta en grejj för Amanda som jag gjort så avbryter hon mejj och bah, Jag läste det på din blogg -.- HAHAH jag har inget privatliv längre juu! Eller jo det har jag förresten? Bloggen vvet typ inget egentligen:*<3


Hahah raaaandom bild med jag tar verkligen inga kort nuförtiden! Ska ta med mejj kameran imorgon iaf, även ifall inte Manda vill vara med på bild så får hon det ändå :*

Men nu ska jag kolla datan fort sen städa lite;*

Vet inte vad jag hittar på ikväll men blir nog att vara hemma och Chilla, Så himla GÖTT! det ska man göra ibland det också:*

Puss & Kram och ha en så jävla trevlig helg för det ska jag!:*<3

Love and Kisses from murderteddy!:*<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0