Godnatt!<3

Nu väntar jag på att mamma ska bli klar på toan, sen ska jag borsta tänderna och gå och lägga mejj, Kollar nog datan tills jag somnar men men Skola imorgon igen då, Hoppas denna veckan går lika fort som förra..

asså shiit vad argh jag är på mitt hår det är total faaiil! Tills jag har klippt mejj kommer jag klaga på detta! jag säger bara MAMMA SKAFFA KLIPPTID ÅT MEJJ!
Slinga håret gör jag nästa månad, Är ju tyvär inte helt gratis att fixa med håret hos frisören och mamma kommer faiila säkert om hon ska slinga mitt hår :P

Men men nu ska jag gå och borsta tänderna som sagt...

PUSS, Bloggar när jag kommer hem, Förresten, Vad fan ska jag göra imorgon? Ääh det får vi se då

PUSS igeeeen:*<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0