HAHA<3

Efter skolan hämtade mamma mejj så åkte vi till mormor, Käkade sen träffade4 jag yasse i en halvtimme sen hem till mormor igen och färga håret på henne, Sen fikade vi sen åkte vi heeem, Då plattade man håret lite slarvigt sen ut med Min greek och Emil! Fett najjs! Satt på dagis och snackade om allt! Ringde även massa gulliga personer!:*
Kom precis hem nu tyyp, Sitter och klipper i mina byxor för vill inte ha samma som alla andra:P
Ska snart välja en film jag ska snacka om på engelskan Hahah:P Lite sent, men bättre än aldrig!:D
>Men men väldigt upptagen nuuu! Bloggar kanske mer ikväll men om inte annat bloggar jag imorgon när jag kommer hem ifrån En liten shoppingtur med mamma... Ska hjälpa henne med inhandling till fotbollsavslutningen!
Pusshejj Godnatt kaaaaanske<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0