Hahah<3

Jag har inget liv direkt! Suttit i typ en timme och fixat med lite bilder på mejj och Yasse och den blev ÄNTLIGEn klar men blev inte alls som jag tänkt mejj Som allt annat här i världen då!<3

Snart ska jag gå och blåsa håret för det självtorkade inte som jag planerat så nu får det bli på detta viset för annars hinner jag inte PLATTA!
Ikväll har ju inte hänt nånting, Suttit och fixat med datan och duschat...
MEN IMORGON kommer Lillasyster Yasse (Chasé)  hit och vi ska se film och ha Fredagsmys! Somvanligt? :* <3
Men nu får det ta mej fan hända något mer i mitt liv, Det är alltid samma sak, Skola, Stan, Hem och äta, Datan, Plugga, Duscha, datan, sova... Så har dom senaste två veckorna sett ut typ, Visst äre kul men vad är det för bra med det, det är NOLIFE på hög nivå! NÄÄ imorgon äre nytt liv som gäller, detta har jag sagt förr men nu är jag allvarlig!
PUSSHEJJ!<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0