Hejj sötisar!:*<3

Nu har jag kollat på den Svenska serien som hade seriestart idag... Fyra vänner tror jag den hette? På 1an iaf :D
Shiit kom på nyss att vi ska springa 2,5an imorgon... Faan vad jobbigt.. Skulle inte förväna mej om idrottsläraren säger att vi ska springa femman istället eftersom alla inte tog ut sitt bästa!
Imorgon efter skolan vet jag inte vad det blir? Plugga när jag kommer hem iaf!
Faan jag har sån jävla ångest för jag vet inte vad! Bara allmän ångest blandat med skuldkänslor, Jag är rädd att precis allting ska glida ur mina händer! Jag vet inte vad du är kapabel till... Det är det som skrämmer mig mest.
Ska försöka somna lite tidigare idag för igår blev det runt halv ett och det blir lite sömn för Jossan som ÄLSKAR att sova! Hade inte Manda varit i skolan hade jag nog stannat hemma imorrn för mår inte direkt toppen! Blev smittad av feber igår från min morfars syster -.- Lyckat!
Kommer den Jossan som varit någonsin bli som den samma?
Jag börjar sluta tro på det jag själv säger,
Jag säger att allt kommer att ordna sig, Men kommer det de? Kommer vi någonsin kunna glömma detta och gå vidare`?
Varför skulle det bli så in i helvete dumt?
Godnatt...

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0