Hejj<3

Nu har jag gankska nyss käkat och även pluggat lite NO och Svenska! Bara lite! Duktigt jag är ibland alltså!
Om tjugo minuter drar jag ner till Kristin och vi ska la köra lite moppe och kolla någon film ;) Fett myys!
Jag tror det är något fel på min högerhand! Den är iskall och den andra är typ normal! Det har varit så hela dagen Irriterande!
Som sagt fortfarande allmängt sur på det mesta men man får göra det bästa av det helvete som blivit! Tyvär kan jag inte göra något ått detta än på ett tag, Men snart, då jävlar!<3
Men men vet inte om jag bloggar när jag komme hem.. beror på NÄR jag kommer hem!
Dagens låt ääär
Och även denna!
SKIT BRAA! Jag har börjat gilla Backyard babies har jag märkt! HAHAh :*
Nää nu ska jag kolla ifall jag får låna filips elr felicias hjälm:)
PUSs<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0