HELLU:*

Jag är på fantastiskt humör men vet absoluuuuuuuuut inte varför!?

Jag har nyss fått veta dagens sanning hahah ... Den var väll inte så positiv, Jag är tydligen Störig, sur har förändrats, svarar aldrig på sms och är tyken... Jaah du vet mycket du fast du knappt känner mejj?
Vad folk kan irritera sejj på småsaker!

Nu väntar jag på att min vågtång ska bli varm! Tänkte göra en liten ändring och ha vågit hår istället för platt imorgon!:D Kul att inte se lika dan ut jämnt :P

Blev att se på filmen Salt förut, inte så bra enligt min smak men men....

Efter jag fixat håret blir det att borsta tänderna och gå och lägga sejj, drar med nya Outfiten till skolan klockan halv åtta imorgon :)



Alltså den outfiten :*

Men nu är vågtången varm så vi hörs imorgon

Godnatt sötnosar!

Puss:*<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0