Helluh!

Idag har man varit i stan en sväng och köt mjukisbyxor till farmor och plånbok till pappa,
Sedan var vi hmma hos farmor en kort stund, Min faster var även där så åkte med henne tillbaka hem igen:D
När vi kom hem vare inga svårigheter med att lösa vad vi skulle äta! Sari ville ha Kyckling-rulle, jag ville ha kycklingsallad och pappa pizza sååå var bara att ringa Pizzeria Athena och beställa Hahah Skitgoda sallader där alltså!

Säger som pappa, Man blir ju nästan tårögd :D

Har verkligen sviiiiiiiiiiiin ont i min mage asså!

Ikväll vet jag inte vad som gänder, Kanske går bort till Saris föräldrar lät det som förut iaf!:)<3

Har sett båda Rec filmerna nudåå, Skitbra faktiskt! Men såg inte slutet på tvåan för jag somnade Hahah, Jag blir jävla lugn av skräckfilmer, somnar typ jämnt  ju XD

Såå argh på mitt hår! Stog och plattade de i 30 minuter imorse och efter en timme så undrade jag ifall jag ens hade plattat håret!? Asså jag MÅSTE klippa mejj och slinga håret, be mamma beställa tid också -.-<3

men men nu får jag draa,

Pusshejj<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0