HEMMA!

Kom hem lite tidigare idag för åkte med sötaste Lillen!
Hahah jag fick inte alls 3 LITER hårspray i håret förut asså -.-' Rickard där hade du kul vaah? HAHAH Hela lektionen satt Ronja och höll för näsan för att inte få huvudvärk av all lukt! HAHAH tror det är Yasses borttappade hårspray som dom sprutar med XD
Annars har det inte hänt något mer spec idag förutom att jag har våldtagit Denice en himla massa gånger idag, Denice vad får dig att dra ner mejj på golvet över dig!? :*
Imorgon efter skolan ska antagligen jag och SÖTASTE Yasse dra och käka pizza innan dansen i STRÖMSLUND eftersom yasse inte får vah i stan, Egentligen inte strömslund heller men änd¨åååååå bara för vi är bäst!:D
På VÄRSTA superbraaaiga humöret idag asså! PUSSPUUSS:*
Nämen nu ska jag snart börja plugga för SO-provet imorgon som inte alls var muntligt fast jag har trott det i några år -.- Hahah typiskt mejj!
Någon som har förslag på några bra låtar så kommentera? :D<3
HAHAH jag och Yasse på Vita Sandar i somras! HAHAH tävlade mot ett gäng random guys med den där cykeln! HAHAh vi vann ALLA gångerna! Sen blev det mindra roligt eftersom vi träffade en jobbig idiot som VÄGRADE lämna oss, HAahah typiskt också att alla på den campingen kommer från alla möjliga ställen i Sverige men HAN kom från Grästorp -.- Hahah tönt iaf!
Men PUSS PUSS på er:*<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0