Hemma !:*<3

Jag är på SKITBRA HUMÖR!:* Fan vad världen är underbar ändå. Fan jag har sagt detta förut men jag säger det igen!
Manda Keyzi och Yasse, VADFAN hade jag gjort utan er! Ni är alltid där och tröstar mejj när jag mår dåligt, Ni märker om det är nåt och bryr er, JAG ÄLSKAR ER SÅ IN I HELVETE! Era namn är inristade i mitt hjärta!<3
Men i vilket fall drog jag med Amanda hem efter skolan och vi kollade datan, Satt och dampa och käka nudlar i hennes säng! HAHAH Min fina stil när jag käkar nudlar är så underbar, Amanda glömmer inte heller att påpeka det HAAHA:*
Sen vid fyra drog vi ner till stan och där träffade vi på Yasse som var HELT ENSAM så vi drog henne med oss:*
Vi gick runt och nolifade, Som vanligt:*
Vid halv sju drog jag och Yasse hem:D
När jag gick av bussen stog Emil och min Grek och hennes lilla unge, Casper! (Inte hennes barn men hon passar han mkt) Vi snackade lite sen kom Emils buss och då drog jag, Elin och Casper bort till Carro men jag drog såfort Carro kom för tänkt läsa lite idag, Lånade två böcker på biblioteket:'
Men nu ska jag käka, Hörs senare
CIAAO:*<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0