Hemma!<3

Nu är jag hemma! TOPPENKVÄLL med mormor och mamma, Filmen var dock inte så bra men att käka på O´learys var ju inte fel, Käkade en kycklingsallad, Mumms, men jävla MÄKTIG!
Filmen hette ju som sagt Hämnden, Den handlade om två pojkar som hette Christian och Elias, Christians mamma dog nyligen så han och hans pappa flyttar hem till pappans mamma, och Elias föräldrar håller på att skilja sig...
Elias och Christian börjar på samma skola och Christian försvarar Elias mot mobbaren och massa!
Hahah väldigt TUNG film tyckte mamma och mormor men jag tyckte den bara var tråkig!
Hade tänkt lägga ut en bra låt meeen tyvär så delar dom inte Inbäddningen så blir inget med det, Men kan ju säga att det är, I love you till the end- The Pouges, Gammal låt jag vet men hörde den hos Amanda och bah GAAH den har jag ju inte hört på skitlänge och så började jag lyssna! TAADAAH!
Har i vilket fall precis duschat så ska kolla bloggar och facebook sen ska jag fortsätta läsa min bok som totalt slukar mejj! Innan jag somnade igår lästa jag typ 30 sidor, INTE LIKT MEJJ!<3
Men men bloggar KANSKE sen om inte annat bloggar jag när jag kommer hem från frissan imorgon, PUUSS:*<3
Random bild förresten!

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0