Höstväder!

Nu är det riktigt höstväder, Regnar och blåser och är kallt! USCH! När man är ute hatar jag det men att sitta och kolla på film när det är sånt väder är det mysigt...
Jag mår INTE bra har 38 i feber, MEN tar det lugnt idag så jag kan komma till skolan imorgon!
Skulle ju följt med manda men det hade blivit ett missförstånd mellan mejj och mamma för hon skulle till färgelanda och kunde då inte hämta mejj när hon slutat... Och jag orkade verkligen inte ta bussen till stan sen åka hem .... Jag vet jag är lat! Förlåt manda<3
Nu ska jag snart käka sallad, sedan kryper jag ner med varm oboy i sängen och kollar på film! Bästa medicinen mot denna skiten!
Det har varit en skitdag. Inte hänt någoooot bra! Inte ett skit! Har lyckats hela dagen att inte gråta men nu kan jag inte hålla mejj längre, Tårarna rinner nedför min kind...
Förtstår inte varför jag gråter, Det är så meningslöst, så onödigt! Fan!
Ha en bra eftermiddag, vi hörsen :*<3
Puss<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0