Ojshiiet!

Shiit världens sämsta uppdatering, funderingar på att klicka bort bloggen för jag har sååå mycket att göra hela tiden, Plugga, Umgås med vänner, Dansa osv!
Men helgen har varit GRYM fast haft sina motgångar men det får man räkna med om man heter Jossan, En kväll blir aldrig helt Perfekt!
Men i Fredags vare tjaffs men hade ändå så jävla kuul! Jag Emil och Elin är ju såå gryma! Meeeen lyckas få allting att sluta väldigt Knäppt! Vi såg på One missed call, Skiit bra! Elin var livrädd och Emil också för den delen, men jag däremot som sett filmen fick hålla dom små ungarna i handen hahah trodde jag skulle bryta handen Elin höll i när  kvinnan kom kypandes! Hahah
Men igår var också najjs! Får väll mest tacka Josse, Becca, Kajsa och Louise som gjorde kvällen bäst för mejj iaf! ;D
Beccas lillebror och hans två kompisar Torsten och Emil var där och spökade hela kvällen typ (Utom sista timmen!) Säger bara ROSA GRÄDDE!
Dock undrar jag om Emil är sur på mejj? Någon som hört han säga det kan väll slå en pling till min telefon för han svarar inte mejj!
Ajjah TACK SOM FAN UNDERBARASTE UNGAR FÖR HALLOWEEN FIRANDEET!:*
Helgen avslutades med en dag hos mormor med Ida-Maja och Alfred! Hahah riktigt kul att träffa dom! Saknat dom som ***
Ida-maja var sejj lik! Hon ville komma och sova hos mej inatt men med tanke på mitt Oorganiserade rum så går ju inte det.... får bli en annan daag! Alfred ska dock sova hos mormor tills på Tisdag så vet inte om jag kanske tar en sväng dit imorgon... Behöver egentligen städa! Men men får se hur jag göör!
Lite bilder häär då!<3
Jag och söötaste Becca!:*<3
Halloween bilden för i åår, Redigerad i Picnik!<3
HAHAH jaah vem är normal i Sverige nuför tiden? inte jag iaf!
Imorgon ska jag noooog med Becca till Överby trorjaah! Ska bli fett med Bajjs najjs! Inte handlat med henne på åår! Men ska inte köpa för stora summor! Ska ju till Ullared om en vecka såå! Följa med för att vara sällskaplig Hähäh!<3
Men nu får detta meterlånga inlägg ta sluuut!
Ska duscha nu PUSSHEJJ:*<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0