Pluuuggaa!

Plugga Plugga Plugga, det är typ det enda jag gjort sedan jag kom hem runt tre!
Fast tog ett avbrott nyss och käkade och tänkte lika bra att blogga direkt för snart kör jag hårt med Biologin XP Målar av ett jävla människoskelett! USCH vad svårt det är! <3
Chill dag idag och hemkunskapsläraren gillade min och Beatrices Lassagne! Så godkännt på det provet antar jag!:D<3
Ska även kolla någon film för om jag fattat rätt skulle vi skriva något om en film på engelskan? Vettefan!
Kvällen blir nog tårlös! Äntligen! Första kvällen sedan i Torsdags förra veckan! Har inte gråtit såhär mycket sedan mamma och pappa skiljdes vad jag vet? Usch!
HAHAH crazy picc! Men bjuder på den, Dom gångerna man kan vara glad och bjuda lite på sejj själv ska man göra det? Alla andra får ett gott skratt iaf! Mitt motto? Bjud på dig själv HAHAH :*
Nää nu ska jag gå och måla av ett benrangel! som jagsedan ska jämnaföra med en hund!HAHAh
Bloggar sen, Puss:*<3
PS: JAG HAR FÅTT VOLBEATS NYA SKIVA PLUS 30 MINUTER KONSERT (DVD)! MAMMMA HADE BESTÄLLT!(L) ...DS

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0