Shiiet

Tackk för underbar kväll Kristin och Jenny! Ni fick mej verkligen på bättre humör och jag kanske inte behöver somna med tårar i ögonen nudå?<3
Jag och kristin övningskörde lite moppe för hon håller ju på att ta kort och jag vill ju köra också självklart HAHAH!
Sen gick vi inte och kollade datan lite och snackade sen kom Jenny! Vi snackade och flummade oss! Sen kollade vi på Aristo cats på youtube Hahah fan vad bra den är ändå!
Efter det fick jag skjuts av Jenny på fyrhjulingen hem! Så snällt! Man tackar:*
Nu sitter jag och funderar över vilken film jag ska se innan jag somnar, Blir nog How to loose a guy on 10 days! Verkar bra så:*<3
Men men imorgon ska jag till mormor och träffa mammas kusin och mina sysslingar -.-' Hela söndagen borta men!
Nu ska jag se på filmen tror jaah sen blir sängen! Hörs imorn Pusshejj<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0