Tjaah babes!<3

Nu har jag och Felicia (Halvsyrran) bakat Chokladbollar att ha när vi ser på Kungarna av Tylösand senare ikväll :D<3
Det är inte meningen att man ska ha google-bilder på bloggen! Dom funkar inte så nu skiter jag fullständigt i google orkar intää, tänkte fkatiskt lägga ut en bild på fina chokladbollar och läska er men det gick ju inte så bra, orkar inte ta kort heller  lat som jag är!<3
Jag HJÄRTA min nya snygga Support Boneshakers MC Trollhättan tröjja asså!:D Den är väldigt kort i midjan som alla sånna brukar vara vilket inte riktigt är min stil meeen ändå!<3

Seriös bild känner jag men ser helt faiiiil ut i facet so WHAT! Gäller att bjuda på sejj själv som sagt !<3
Men nu ska jag gå och fixxa med lite grejjer för snart börjar Kungarna av T ;*
PUUUUUUUUUSSS:*<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0