Tjaah!

Soom sagt var väldigt upptageen!
När jag kom hem pluggade jag, sen duschen seeen käka, sen fortsätta plugga! Sen platta håret och efter det prata med pappa och alldeles nyss kollade jag på tapeter till mitt rum!
Hahah mycket man hinner göra när man inte var hemma förrän sju!
Klockan är nu tio i elva och jag ''skulle'' laggt mejj tidigt idag men se hur det gick  med deet!
Men bara en dag kvar i skolan sen höstloov! Gud vad skönt! Längtar verkligen!
Förresten, under kvällen har jag även gjort iordning lösnaglarna tills på Lördag, det tog sin lilla tid men det blev någorlunda bra iaf!!
Imorgon efter skolan ska jag ner till stan och träffa pappa, Han hade tydligen köpt en present åt mejj! Undra vad det kan vara!?:D
Åker med mamma hem ca halv fyra! Då ska man hem käka sen fixa sejj och dra till Emil med Elin! SKa bli fett med najjs bajjs! Fast ännu roligare blir lördag!
Mamma och Peter ska ha förfest här innan dom ska på Fejd också såå jag blir ju inte direkt ensam om att göra mejj iordning! Mammor ska då alltid ta toaletten ! Men men jag och mamma kommer ju så bra överens såå det funkar!
Jag fick äntligen min ledighetslapp idag också! Ska bara gå runt till alla lärare och få beting också:P<3
Men nu måååste jag typ sovaaa lägger upp nån random bild här ocksåå!
Pusspuss:*<3
Dålig uppdatering imorgon ocksåå dåå!
HAPPYHALLOWEEN:*<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0