Tjaaoo!<3

Shiiet vad man blir trött av att läsa, Läste ca 45 minuter och blev SKITTRÖTT!
Så detta är nog det sista inlägget för idag HÄhäh, Dessutom blir nog inte mamma så glad om jag försover mejj Imorgon IGEN! Min telefon har damp så den ringer inte när den ska!<3
Boken jag läser heter Sann Smärta!
Liter lat idag så orkade inte ta någon bättre bild så fixxade dt med Webcameran!:D
Som ni ser är min text utan stycke indelning emellanåt, Det beror på att jag bara har google Chrome på en av mina datorer för lat som jag är har jag inte installerat det på min bärbara, Men i vilket fall drar all text ihop sejj när man har google Chrome vilket JAG INTE GILLAR! Men shit the same!
Vad kan jag mer skriva om tro?
Har jag sagt att jag ska på bio imorgon med mormor och mamma? I vilket fall ska jag det, Ska se filmen hämden och även käka på Oh´learys (Stavning?) Innan..
Och jag har fått den glada nyheten om att jag har KLIPPTID PÅ ONSDAG KLOCKAN HALV FYRA! JIPPIE!
På tiden alltså!
Nu ska jag kolla några bloggar sedan borsta tänderna och gå och lägga mejj!
Hoppas bara jag är på lika bra humör imorgon igen?:D
PUUSS:*<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0