Upptagen!<3

Har varit upptagen Helaaaa dagen! Men  imorse lyckades vi köra över ett rådjur! Usch hemskt det bara small i bilen, Men den överlevde! Den hoppade iväg men haltade, Sedan ramlade den ihop nere på en åker såg vi, Mamma fick säga till markägaren och ringa polisen för man ska tydligen anmäla när man kört på ett rådjur:P Missade iaf 15 minuter av lektionen!
sen skolan då självklart  och lilla Manda var sjuk så lunchen fick tillbringas med Jossan och Lillen! Hahh allvarliga diskussioner:P
Sen efter skolan drog jaah te mammas jobb och väntade till hon slutade, Sen drog vi och köpte grejjer till fotbollsavslutningen pluus lösögonfransar och lösnaglar till Halloween festen på Lördag! Ska bli sjuukt skojj!
När jag kom hem runt halv sju så vare bara att sätta sejj och plugga NOn! Skrev två A4 sidor på ett jävla svar! Är det inte MVG+ så vet jag inte vaad!
Men vafaan nu är klockan halv elva och jag måste försöka sova! Imorgon är jag också upptagen hela dagen! Först skola sen ska jag hem till Yasse sen drar vi te dansen ooo sen hem igen och då ska jag HÅRDPLUGGA! Matte prov på fredag och NO inlämning, har en fråga kvaar!
Men ska sova nu ni får hade så bra utan min uppdatering på bloggeeen!
PUSS:*<3
(HAHAH jag och Yasse i spegelhuset på Liseberg!:*<3)

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0