usch!

Fyfaan för att må såhär jävla dåligt, Imorse gjorde jag allt för att försöka gå till skolan men gick inte, Hade sån huvuvärk och ont i magen! Även feber... Så la mejj igen och vaknade nio och då spydde jag, USCH! Sen vare bara att gå och lägga sejj igen och försöka sova bort det, Vaknade vid elva sen, Huvuvärk fortfarande så tog en Ipren så nu mår jag bättre, Gött de iaf!<3
Nu ska jag se om jag hittar någon bra film att dö till för är så jävla trött!
Kan inte somna igen så dricker varmchoklad så jag kanske lyckas!<3
Mådde helt klart bättre när jag kom på att det är höstlov nästa vecka Hahah, Ska även till Ullared om två veckor med mamma och mormor, mys:D
Men men nu ska jag kolla film och försöka sova, bloggar senare, Pusshejj.*<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0