war, love and death<3

Ikväll har jag Duschat, kollat datan, tvättat lite kläder, och kollat på någon serie Mina vänners liv tror jah den hette... Faktiskt lite smårolig!:D
Nu ska jag gå och lägga mejj så jag orkar till skolan imorgon! :D
Ska bara hänga upp sista tvätten Hahah, hade typ INGA kläder rena och mamma är seg på att tvätta så jag får fixa det själv, Jag fyller ju tvättmaskinen med svart såå :D<3
Random bild, men kännde att jag inte laggt upp någon bild på länge!<3
Imorgon efter skolan ska jag hem till Mormor och färga håret på henne och eventuelölt smyga ut på en promenad med Yasse :D Busigt eftersom hon inte får:*
Men nu ska jag sova, hade så bra alla!
Pusshejj:*<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0