1 September <3

Idag har jag köpt presenter till Felica :D Kommer ejj att säga vad det är ifall hon lyckas få reda på det genom detta Hahah skriver efter att jag gett henne det vilket antagligen blir söndag :)<3

Imorgon  börjar dansen igen heheh otur bara att Yasse ska till Tandläkaren så hon dissar mejj när vi ska ner till stan, hon kommer senare :/ Kanske träffar söötan Emelie under tiden då får se :)<3

Så imorgon blir det sen bloggning igen för är inte hemma förrän kl 19 och då är jag nog superhungrig så måste äta innan  :D<3


Shiiet har druckit en monster nu så är typ hyyyyyyyyper och ser på fångarna på fortet nu så mamma & Peter blir snart störda på att jag tjötar sönder Heheh :D

Nu ska jag kolla fångarna på fortet och snacka lite med folk men bloggar senare :D

Pusshejj<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0