Cha cha jossan häär :)

Cha cha jossan här, idag har jag varit med min BFF.... HAHAH jävla fjortissnack här :P

Tänkte ladda upp en fett najjs video från filmen Uptown girls... Fick mejj verkligen att bli varm i hela mejj när jag såg den!



Även den låten jag nördat dom senaste dagarna :*



Hahah hoppas ni gillar´t lika mycket som jag :*<3

Idag har jag verkligen bara kollat på Tv och kollat lite på datan ;) Känner mej istortsätt frisk nu.. Självklart ont i halsen fortfarande men lite ont i halsen hindrar ju inte jossan från att plugga *HOST!* Neeh men faktiskt sant nu, Jag satsar på skolan :P<3

JAG HAR INSETT HUR JÄVLA MYCKET JAG LÄNGTAR EFTER EN MOPED! Mycket lättare att ta sejj överallt då!:O<3

Resten av kvällen ser just nu ut som att sitta fast klistrad vid datan och snacka på msn och kolla bloggaaar :D<3

Imorgon blire bara chill efter skolan skulle jag tro, Försöka få med mejj någon in till stan efter... Så tråkigt att vänta på bussen själv -.-'

Blir inget mer bloggande idag för lägger mejj nog snart så kommer inte hinna få något bättre att skriva om :D

Pusshejj<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0