Därför ska du sluta snacka skit!

Jag säger GE FAN I ATT SNACKA SKIT ifall du inte kan säga EXAKT samma sak till personen du snackar skit om!



En person har nämnligen snackat skit om mig nu och säger att jag slagit 'personen' och att min pappa har mordhotat 'personen', Det sprider 'personen' rykten om och hör ni det ryktet tro INTE på det för det är såhär...

Personen kaxade med mig på sms, så jag gick fram och skällde ut 'personen' för att kaxa och 'personen' bortförklarade sig men jag slogs inte för det är istället fortfarande sur och därför snackas det skit och 'personen' har hittils inte lyckats få över folk på sin sida för det finns 3 ST som sett allt som har skrivits och var även med när vi träffades så om ni inte tror mig fråga dom!

Så mitt råd är snacka inte skit, Jag vet alla snackar småttskit även jag MEN jag sprider inte rykten och snackar om så allvarliga saker... MEN den som du snackat skit om får oftast reda på det på ena eller andra sättet även om den inte säger det så vet den...

Kloka ord av jossan!

Pusshejj<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0