:)

Lite baad uppdatering idag men det kanske vi kan ändra smått på nudå:)

Nu sitter jag och Sten pluggar franska, Det sätter sejj inte i huvet, för mycket Apostrofer!

Jag och Amanda drar till L.A efter gymnasiet har vi bestämt!:D<3

Dagens låt är Airplanes-BOB, Så himla sköön röst! Meen Eminem är klart bättre självklart! Jag gillar inte Rap eller Hip hop men Eminems låtar är så jävla bra skrivna! THADAA!

Dagens sanning asså:*



Asso JOSSAN (L) KUNGARNA AV TYLÖSAND! Jag vet jag sa det igår meeen dom är så sjukt roliga! Väntar på avsnitt tre nudå :D:*<3

Jossaaans inköpslista inför GBG den 2 Oktober med Manaaa!<3

Mascara

Eye-liner

Linne

Puder

Volbeats nya skiva Allow heaven/ Above hell

Det är vad jag vet än så länge!
Tro mejj det kommer mer Hahah tur jag har mamma och pappa så jag blir smått rik innan! Hahah

Ska bli skönt att åka till pappa i helgen, känns som evigheter sen jag var där fast det bara var två veckor ;O

Nu ska jag fortsätta med franska och snacka med massa folk på msn !:D<3

Pusshejj:*<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0