FÖRLÅT!

Bloggade aldrig igårkväll för hade sån SPRÄNGANDE huvuvärk så la mejj klockan Tio för orkade verkligen inte nånting!

I vilket fall så efter skolan var jag på Överby med Amanda, Vi kollade i Affärer och tog även en Frapino på Expresso house MUMS:* Köpte även ett mörkrosa vanligt linne på gina, Behöver jag la inte lägga ut bild på? alla vet la hur dom ser ut :*

Sedan skulle Amanda hem och då mötte jag upp mamma på överby och vi kollade runt i Affärer och jag köpte svarta vantar, Lägger kanske ut bild sen :) Sedan käkade vi på Etage grillen! Dom har ju suuupergod Cheebaab där!

Sedan åkte vi hem och jag drog ut med en gång! Träffade Min greek (Elin) och Emil och Carolin :D Vi gick runt och snackade :) Emil hade även med 1,5 liters Hustler MUMS!:*

Det var vad jag gjorde igår typ :P

Jag sa ju i... förrgår? att jag hade fått skolfotot så häär kommer en dålig bild på mejj och min klass :*


Är bara blek för ljuset från fönstretblänker på papret<3



BÄSTA KLASSEN 8 A GRÖN!!!!!  Älskar eeeeeer:*<3

Även blänk grejj på den bilden :*

Meeeeeeeeen idag har jag varit hos Tandläkaren efter skolan :P Hahah jag hade Väldigt* rena tänder sa hon :D Om ett halvår ska dom tydligen plasta in mina tänder Hahahh :P

Snart ska jag äta sen ska jag dra ut med en/Några kompisar :D Feeeett najjs!

Nu pratar jag i telefonen med Yasse :D

Bloggar senare tror jaaah,

Pusshejj<3


kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0