Gårdagen & Dagen!<3

Efter att jag hade bloggat igår så gjorde vi inte så mycket, Jag Carro Yasse Elin Rapp och Elin Larsson satt och snackade och vi fick fan ta på oss vinterjacka så jävla kallt som det var ute asså!!!!
Vi halsade cola så vi fick värsta sockerkicken och typ flummade sönder så kommer inte ihåg allt hahah joo gör jag väll men orkar inte tänka....
Hände massa grejjor senare på kvällen men skriver inte om det allmänt här för vet inte hur det kommer fortsätta, Kan ha förändrat en stor del ....

Idag har jag bara varit med Yasse och vi har varit sociala med Felicia och jag har smått städat rummet för ska ju vara lite kalas för feliia här runt sju, Rebecca 'Lillen' Ivarsson och familj kommer :D

Dagens låt är heeelt klart: Angels- Within Temptation 
Jag vet mycket gammal låt men hörde den på radion för några dagar sedan och tänkte faan den ska jag börja lyssna på igen !:D<3

Nu ska jag fixa med lite grejjer men bloggar senare :D<3

Pusshejj<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0