Godmorgon!

Nu sitter man och kollar på Cheers, har nyss duschat och ska snart gå och fixxa mejj :*

Ska till farmor sen i eftermiddag, ska be mamma hämta mejj på Näl efter tror jag, Ska även fjäska så hon kan köpa Pizza! Jättesugen på en Vesuvio med Cheeebabsås :*

Jag ska STÄDA mitt rum när jag kommer hem till mamma också :) DET BEHÖVS! Även vika om kläderna i min garderob för det ser ut som faaan där inne!

Jag vet att det varit riktiger dålig uppdatering men ska försöka ändra på det nu när jag ska hem till mamma igen...

Har ont i nacken! Sovit på soffan i två nätter nu för är ju lite mycket folk i våran lägenhet så alla får inte plats hahah tur att masn är ung och överlever dåå :D



Hahah Jossan har ökat på sitt bank-konto! 1600 spänn är hon ägare av nu, Ska även fjäska för mamma och vem vet för att tjäna lite extra så kanske jag damsuger hela huset hemma? Då måste hon ju ge mejj pengar Hahah
Jag vet att hon läser detta så därför tar man upp det ;)

Varför jag behöver mer pengar? För jag ska som sagt till Göteborg nästa Lördag och då vill jag vara täät och STORSHOPPA!

Men bloggar senare :*

PUSS & KRAM ALLA GULLIGA LÄSARE!

Förresten tack för dom gulliga kommentarerna jag fått det senaste, verkligen sånt som gör mejj superglad!#


kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0