Hemma-.-'<3

Nu är jag hemma. Missade bussen så fick ta 600:an till edet och sen byta där! Orkaa!-.-'

Vet inte vad jag ska göra!? Eeeeeextremt Rastlös! Men men kolla datan lite sen ska jag RÅPLUGGA Franska! Glosförhör imorgon och ska verkligen försöka få upp mina  betyg i franska, Läraren är säämst men ändå chill, Jag fick Mycket Tillfredställande förra året men jag är mycket sämre än alla andra!

HAHAH jag och Beatrice hade värsta kul på bilden idag! XD Hahah Beatrice gjorde så bara ögonvitorna syndes på hennes ögon så då frågade ju jag mitt PUCKA - Ser du Hjärnan när du gör så?- Hahahah Hur dum får man vara!? -.-' XD Men men Sen kom Rickard och tog Betrice nycklar så blev värsta fighten Hahah Rickard arm blev helt jävla röd för vi tog i XD ''Misstolka Inte!' Hah undra om hon fick tillbaka dom? :D

Nää nu ska jag kolla lite bloggar, Hörseeen:*<3

Pusshejjjjj!<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0