hemma efter hård dag!

Dagen blev ju inte som väntat...
vid elva tiden lyckades jag gå in i Rickard och han bara fotsatte gå så jag ramlade baklänges och landade på armbågon, AJ SOM FAN! men gjorde inte så ont precis när jag rammlade, en minut/två kanske så blev jag yr och helt svimfärdig... gick inte från lektionen men trodde allvarligt att jag skulle dö... efter lektinonen ringde jag mamma och hon hämtade mejj så vi åkte till Edet och kollade upp det och dom trodde att det var en spricka så dom skickade mejj vidare till Uddevalla sjukhus... Där fickman komma in på röntgen rätt fort men sen vänta en timme på svar om jag hade en spricka.. det hade jag som tur var inte men en KRAFTIG stukning! gött fast ändå inte....

Efter åkte jag direkt till Näl för att träffa farmor med pappa, farfar, faster Pia och Kusin Robin::) Hon var lite borta men tror hon får lugnande ... ska hälsa på henne imorgon också :)

Nu sitter jag hemma hos pappa och har precis kollat på idol! Suuper men dom bryter ju mitt i :(

Men blir inget mer inlägg idag, Dålig uppdatering som jag sa...

Pusshejj<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0