Hos mamma<3

Nu har jag kommit hem till mamma :D

Eller aah har varit här i typ tre timmar :D Men jag Har bakat en Björnbärspajj och gjort vaniljsås som man ska käka senare till någon film mamma hade hittat.. Prinsessa heter den tror jag :D
Även ätit mat och duschat också :D

Kvällen blir antagligen ägnad till TVn för mår inte direkt Prima, Tror det är feber pågång tyvär :(

Har lite smått panik öcer SO uppgiften asså, vi är inte klara på långa vägar och ska ha redovisning på Fredag och har bara en lektion kvar! Usch hatar skolan!

Nää nu ska jag kolla lite bloggar snabbt sedan blir det att återgå till TVn skulle jag tro :D<3

Hörsen Pusshejj<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0