Ny skiva ute nu!

Nu har jag fått höra den glada nyheten om att Raubtiers nya skiva -Skriet från Vildmarken- Har kommit ut idag!
Lyssnar igenom den på Spotify och den är riktigt bra faktiskt!!!

Lägger ut några låtar från skivan snart ( Om dom finns på Youtube vilket jag tror dom gör)

Sista lektionen (NOn) var chill ändå, hade förjävla ont i min arm eller aah haft det hela dagen men då hade alvedonen slutat hjälpa så aah AJJ!
Svullet!

Om en halvtimme /Timme åker jag och Pappa, Sari och farfar till Näl och hälsar på min lilla Farmor, Hoppas jag kan vara med hela tiden i vad som händer för igår höll man ju på att svimma...

Men har inget mer att skriva nu, lägger ut några låtar så bloggar jag mer sedan när jag kommer hem elr nåt<3

Ciiao!<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0