Plugga Plugga Plugga!*

Nu har jag pluggat NO i en timme snart, eller aah kollat lite efter mobiler också har hittat två stycken som ser ut såhär:*




Båda finns även i silver... Vilken av dom tycker ni skulle passa mejj bäst?

1/2 barnbidrag till och telefonen är min! MEN den jag har nu ska jag ha kvar, detta blir bara en jag ska ha och byta med, Ibland vaknar jag och är extremt trött på touch och en annan vill jag bara grejja med mobilen hela tiden så jaah det är nog det som behövs :)

Jaah jag har fått frgor om ifall jag är beroende av att byta telefon med jämna mellan rum och svaret är ja! Jag menar hur mysigt är det väll inte att sitta och bara kolla på sin nya telefon? Så fin och lägga in alla nummer och smsa med massa :D Jag vet inte vad ni tycker men jag älskar det, därför smart att byta telefon en månad och sedan byta tillbaka bara för att få den där känslan av ny mobil, Jag har ingen att byta med som funkar som det ska just nu men det ska jag ju spara till :D<3

Vid sextiden ska jag och mamma till Thn, hon ska på föräldramöte på skolan och jag är hos Amanda och kollar på film sålänge :) Filmvalet blir Uptown girls :D

Ska försöka gå och se den nya filmen som kommit ut någon dag I rymden finns inga känslor.. Felicia ville också se den så kanske kan gå med henne, ska även försöka få mamma eller pappa att se Toystory 3 med mejj :D<3

Nu ska jag kolla runt lite på datan :D

Hörs senare, bloggar nog innan jag åker till Amanda skulle jag tro :D

Pusshejj<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0