Stressad!

Shiit har egentligen inte tid men detta nu men ett snabbt inlägg hinner jag nog:*

Var i stan med Amanda efter skolan idag och vi gick runt och Nolifade och Manda köpte örhången men jag fattig som jag är måste hålla i mina pengar för typ 3 oktober ska jag och Amanda till Göteborg and Buy some stuff så då behöver man pengar :)<3

Kvällen kommer blir stressig för jag måste fixa det sista med SOn inför imorgon och Matteläxa, ska även duscha :O Omg hur ska jag hinna! Duscha typ en timme och då är klockan tio över åtta sen fixa allt det där och även skriva ut bilder! Ush!

Men men får la börja nu men så ni vet att det blir antagliigen inte särskilt mycket uppdatering idag .. :/



Ciiao!:*

kommentarer.
Postat av: manda

2a oktober :

2010-09-16 @ 20:47:00
URL: http://killdoll.blogg.se/

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0