Tjaah!:*

Nu är jossan hemma och smått sur, dansen var inställd idag och jag och yasse hade inte fått reda på något så vi var utanför Hallen ombytta men var INGEN där men vi väntade till kvart i fem sen gick vi upp och frågade i receptionen och dom bah dansläraren är sjuk så det är inställt -.- Kan man inte ringa eller smsa om det då för alla andra utom vi hade ju fått reda på det! tyket!

Ikväll blir det att duscha och göra NO som jag inte gjorde igår!

Mår pissit dåligt och vet inte om jag orkar gå till skolan imorgon för har verkligen värsta huvudvärken och feber nu och hade även feber imorse men gick till skolan ändå för var dans idag fast det inte var det :P

Nu kollar jag på Bones, faktiskt rätt bra men sorgligt program... Funderar på att lägga mejj i sängen och kolla på en Wallanderfilm, Längesen jag såg en och det är ju ändå bland bästa filmerna som finns! LOVE WALLANDER!

<3

Random bild från The studio... När jag hade min naturliga hårfärg :P<3

Men nu ska jag kolla lite bloggar och sånt!

Hörs sen puss:*<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0