Tjaah nu är jag hemma!:*<3

Har varit i stan med Yasse och Sander efter skolan, Sander åkte lite tidigare än oss men aja, Vi käkade på MAX och träffade där även Torsten Fanny och Emelie :) Yeah!

När man åkte hem så satt man och pratade med Kristin och Yasse på bussen, Hahah alltid något att prata om :)<3

När jag kom hem för 20 minuter sen ungefär så har jag ägnat lite tid åt mitt Marsvin Flippa! Vet inte om jag nämnt henne förut men lägger ut en bild lite längre ner... Hennes klor behövde klippas så det var bara fram med saxen, Och självklart fick hon gurka så hon pissade på mejj Xd Hahah fem år har gått och hon har fortfarande inte blivit rumsren:*<3



Hihih visst är hon söt?<3

Ikväll blir det lugnt, tänkte städa iordning lite på mitt rum och kolla på Idol :) Inget mer planerat för tillfället men det kan ju falla in nåt jag kommer på Hähäh:D<3

Yeaah ska få sluta tidigare på Fredagar framöver så jag är hemma tre och inte fem, Bussarna går ju så sällan :(<3

Nää nu ska jag kolla bdb och facebook och kanske platta igenom håret bara fort:) Mjukiskläderna åker ju självklart på också :*<3

Hörsen Puss puss<3

Ciiaao!<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0