Toy Story 3<3


Den var riktigt bra tycker jag! BARA EN SAK jag saknade och det var att inte hon som har alla fåren ( Woody´s flickvän) var med! Inte en enda gång såg man henne och hon är ju ALLTID med i slutet och början på dom förra filmerna!
Det var nog sista Toy Story filmen som har gjorts tyvär... Var verkligen mina favoritfilmer när jag var liten... Funderar på att önska mejj Toy Story 1 i julklapp för har bara den på VHS och så självklart trean nu också :D Känns som ett minne från barndommen.... Filmer tar stor del av miutt liv både nu och då :*<3

Nog pratar om Toy Story nudå :D

Nu snart ska jag platta håret för att sedan komma igång och Plugga för Lukas (Min granne som också går i min klass) var här och lämnade engelskan och matten för att jag inte skulle hamna förlångt efte... Jaah jag bad honom om det :D

Imorgon klockan halv fyra tror jag det va? Så ska jag iallafall till Vetrinären med Lars-Olof (Min katt, coolt namn va?) för han skakar på huvudet och kliar med tassarna om öronen, Har även kommit lite blod... USCH, gillar inte vetrinären men mamma kommer inte våga gå själv Hahah nää men det var ju min katt från början, iaf innan vi flyttade så känner ansvar för honom även om det tyvär inte är så längre...

Saknar faktiskt det förra huset lite, Att bo ensam med mamma, gjorde ju inte det mer än några månader för sen var ju Peter där 24/7... Mest av allt skulle jag ju vilja att mamma och pappa fortfarande var ihop ändå, Då var det inte lika mycket problem för mejj.... Men men drömmar är drömmar.. Tyvär:(

Men ska plugga nu, Hörsen :*

Puss:*<3


kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0