Yeaah!<3

Nu lyssnar man på musik och chattar med folk! Känner mejj som en människa igen! Smärta Kärlek och vänner :D
Asså fyfan vad jag älskar mina vänner, Lite känslosam dag har detta varit men jag har tänkt på Fan

Manda Keyzi
Yasmina

Bland dom fkn bästa vännerna man kan ha! Älskar er som fan!<3

Kalaset var helt kalas typ :) Saknade ju en person men.. Felicia blev nöjd med presenterna som var ett svart linne från H&M med halsband typ påsytt och ett par leggins med guldiga typ skvätt pärlot jätte fina :D

Hjälpte Becca med att föra övermusik till hennes telefon och sålde även mina hörlurar som jag inte andvänder för ca 200 :D vill inte ha Hello Kitty länge,<3


Någon som vill köpa? stl 170 andvänd två gånger eller nåt :)<3

Nu ska jag kolla lite till på datan sedan gå och lägga mejj

Pusshejj<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0