Yeaajj!<3

Nu snackar man med Yasse i telefonen :D

Kvällen har bestått av att plugga svenska-.-' Mamma hjälpte mejj med hela skiten och sen frågade hon om jag ville se en film hon hade hyrt... It´s complicated hette den.. Självklart ville jag det!:D Så vi kollade klart på den sen efter filmen rostade vi mackor och gjorde Te (Hon tog te jag tog kaffe :D) sen kollade vi på Idol :D Yeaah :D
Myskväll med morsan är ju aldrig fel när man är sjuuk :D Eller aah mår rätt bra nu men föruuuuuuut var jag ju sjuk :P

Hahah längesen jag laddade upp bilder på mejj själv så jag laddar upp några nu då :D Nya och gammla :*<3





Nä nu ska jag kolla på en film Yasse har tvingat mejj att se på Hahah näää men hon sa att den var bra. Last Song med Miley Cyrus... En känsla av att jag sett den men ska kolla ändå :D

Bloggar senare:*

Ciiao<3

kommentarer.
Postat av: elin´-

fin äru! :o<3

2010-09-15 @ 21:11:01
URL: http://livetenligtlillamig.blogg.se/

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0