Catch the day and make it perfect.

Dra en slutsats av denna dagen så har jag lärt mig jävligt mycket! *Stolt* Mamma var smått imponerad av mina kunskaper när hon fråga lite grejer förut! Jag syftar då på moppe grejjen ifall ni inte fatta de ;)
Jag har funderingar på vad och hur jag ska göra med min blogg, jag har funderingar på antingen
Starta filmtips- Skriva lite om filmer jag sett och ge lite tips om bra filmer...
Starta Rockblogg- Tipsa om bra rockband och skriva om nyskäppningar av skivor och konserter som Metaltown osv..
Starta vanlig musikblogg- Tipsa om låtar som är bra..
Får fundera lite, KOMMENTERA VÄLDIGT GÄRNA vad ni skulle uppskatta mest! De är trotts allt ni läsare som ska vara nöjda!!
Ajjah nu ska jag iallafall sova, ska upp samma tid imorgon, ska även till mormor efter moppekursen, Chill!
Bjuder på bilden.
MURDERTEDDY.

kommentarer.
Postat av: Yasse:*

rockblogg och filmtips! :p<3

2011-04-18 @ 22:41:57

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0