Hey sun!

Legat och steeekt i solen enda sen jag landade här hemma hos mamma! Vilket var runt halv ett kanske? Vad vet jag :D
Gårdagen blev sömnig, Somnade väll runt halv åtta i soffan och sov ända till morgonen :O O ändå hade jag sovit en timma under dagen efter överby! Fick köpt ett par Knickers, en bh och de svarta linnet jag har på bilderna!
Smart som jag är har jag bränt mig lite smått OCH fått exem på samma ställe som häromdagen! Duktigt, pluspoäng till Jossan!
Har hört rykten om ÄNNU bättre väder imorgon, Stämmer de så får jag nog städa ikväll och gå upp tidigt imorgon, ALLT SOLLJUS SKA UTNYTTJAS! Fast imorn med solskydsfaktor skulle jag tro (A)
Ajjah ska snart käka lite smörgåstårta (Fira fördelsedag i förväg ;))
PUSSPUSS HA EN GLAD PÅSK OCH BRA DAG!
FRÅN EN SOLIIIG CHEY ;D
MURDERTEDDY.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0